CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 24, 2008

好烦哦!! 谁可以救我?

就快要考试了.... 最近我的心情也变的很差了, 有时还觉得很烦... 超烦的! 头都快爆炸! 其实我在学校已经够烦了可是回到家更死... 妈妈每天叫我做这个做那个... 有时,她还乱发脾气,乱骂人... 整间房子都是她的声音.. 吵到死! 她难道就不能静一静吗? 静一天就够了,我都已经谢天谢地...

2 comments:

Stephanie 후숭니 said...

Hey! Same as me, but i have control and change myself, try to control urself . Like, if u r angry, eat apple! Chew the apple as hard as u can! Hehe^^

Anonymous said...

i understand ...
try to do some fun activities ...
to relax ...
have some fun